Za chyby na tovare sa Vám ospravedlňujeme. Všetky Vaše reklamácie sa snažíme vybavovať čo najrýchlejšie.
Reklamačné konanie môže byť začaté až po zaslaní tovaru v jeho pôvodnom balení a po vyplnení tohto formulára. Tovar zaslaný bez, alebo s nevyplneným reklamačným listom bude vrátený späť na náklady zákazníka. K zásielke je potrebné pribaliť kópiu faktúry.
Pre viac informácií nás kontaktujte na tel. čísle: +421 2 32113324 od pondelka do piatku od 08:00 – 15:30 hod.
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
- ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
- ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy